Melisa131219 8gunluk kizim var.her gün 3-4defa kakasin yapardı.dün hiç yapmadı.bu gün isə bir defa tapdı.kabiz olmuş.devamli hatta uykusunda bilə ıkınıyor.anne sütü və ek kıda veriyorum.çocuklarinizda kabizlik olduğunda nə yapiyorsunuz?lütfen cevaplarmisiniz😔
ceylanonur Melisa131219 korkma canjm daha dünyaya alışmaya çalışıyor vücudu bi anda da yumuşarsa kakası yine korkma normal e dönüyor demektir doktorlar 3 gün e kdr korkmayın diyor
Deletedmom115 Melisa131219 Çok normal bağırsak sistemi düzene girene kadar bu sorunlar oluyor gazı olabilir 1 hafta kaka yapmayabilir endişe etme.
Sindirellaaaa Kayısı hoşafı içebilirsiniz, hem süt yapar hem de sindirimi kolaylaştırır. Fazlası da ishal yapar ama dikkat edin.