alpiimom benimki silip süpürmüyor Philips değil ama şarjlı candır valla. Robotum siliyor diye sadece süpüren aldım dysonv12. 2.5 senenin sonunda bozulmuştu şarjlım onsuz 1 ay dayanabildik eşim benden çok istedi, bununla mı uğraşacağız çek götür gittiğin yere kablosu bilmem nesi dedi daha fazla beklemeden aldık tekrar. Robot ve şarjlı yetiyor büyüğü açmıyorum 4 aydır, yine eski halime döndüm şükür. 🙈