ferahmete Kızlar merhaba bir ay bir haftalık bebeğim var saçma belki ama bebeğim babasina yahut babannesine güldüğü ,ilgi gösterdiği zaman çocuk beni sevmedi mi acaba diyirum saçma biliyorum ama hiç lohusalikda böyle düşünen oldu mu benim gibi ???
tazeanne1417 ferahmete Bende hep neden aglarken benim kucagıma geldiginde susmuyor diye üzülürdüm normal şeyler alışırsın ☺️
ferahmete tazeanne1417 yaaa bende şimdi esmde neden uyuyor diye düşünüyordum saçma samalk şeyler işte analik böyle demek ki