Elifturcan Ilac kullanıyorum ama geçmiyor antibiyotik De vermediler ama balgam yüzünden uyuyamıyor ne yapmam lazım bir bilgisi olan var mk
alppppannesi Elifturcan çok geçmiş olsun aynısını oğlum da yaşiyor ne yapıcam bilmiyorum tereyağ ve pekmez iyi dediler onu denedim rahat uyuyor sabahında tekrar devam ediyor çok hırıltı var iki keredir doktora götürüyorum
Oziaden Elifturcan kızlar nebul cihazınız varsa tek Çözümü dolapta buz gibi soğuk suyu buhar olarak verin 4 6 ml kadar çok rahatar göreceksiniz soğuk buhar en etkili yöntem ayrıca kuru dut kürü öneriyorum biz faydasını çok gördük şükür bi Dr tavsiyesi ınstadan takip ettiğim
leyer Elifturcan yaklaşık bir aydır aynısı yaşıyorum kullanmadığım ilaç kalmadı ara ara ateş oluyor mental olarak yıprandım kıştan nefret ettim yarın yine doktora götürücem🥲
Elifturcan alppppannesi tereyağını ve pekmezi aynı anda Mi kullanıyorsunuz karıştırıp Mi yoksa tek tek mj
Elifturcan Oziaden buhar makinesi olur mu hava nemlendirici var 8xine az bir su koysam buz atsam o.ise yarar mj
Elifturcan leyer çok geçmiş olsun şu illet bir geç sin başka bir şey istemiyorum goz atları morardı uykusuzluktan
alppppannesi Elifturcan şu şekilde tabağın içindeki de sıcak su zaten gerçekten kesiyor ama sonra geri devam ediyor en azından gece uyutuyor
karadenizl Anneler balgamda varsa tereyağı pekmezi vermeyin bnce öksürüğü kesiyo o bu sefer balgam içerde kalıyor
karadenizl Geçen hafta rsv den bi hafta hastanede yattık da 45günlüktü bebeğim Öksürük balgamdan nefes alamıyodu Önce hava verip sonra elimizi kubbe şeklinde yapıp en az 15dk sırtına vuruyorduk ki balgamı çıksın