Kızlar bebeğim 2.5 aylık şu an bi uyku düzeni yok ve şöyle ki mesela bazen memede bazen kucağımda bazen de battaniye de sallamayacak uyutuyorum. Düzene girmesini çok istiyorum ama bazen olmuyor yani. Sizce bu normal mi yani sizin bebişler nasıl bana da fikir verir misiniz