tugba2407 ilk dozunu 2. Ay aşıları ile aynı gün oldu. Ne ateş nede başka birşey olmadı. 5 sene önce kızıma da yaptırmıştım onda da olmamıştı. Çok şükür kızım 3 senedir okula gitmesine rağmen hiç rota virüsüne de yakanmadi. Kesinlikle yapılması gerektiğini düşünüyorum zamanını kacirdigi için yaptiramayan bir arkadaşımın çocuğu 3 kez yakalandı ve hepsinde hastanede yatarak ishalli kusmali ateşli çok uzun süren süreçleri oldu.