Lre benim oğlum da 10 aylık ve o kadar hareketli bir bebek ki . Bende yetemedigimi düşünüp,ilgisini çekecek aktiviteler yapmaya çalışıyorum . Gün boyu sadece benimle olmak istiyor , oyun oynayacaksa da ben olucam illaki yanında . Beni görmediği zaman mızmız sürekli ,yoruluyorum açıkçası ama her gün düzenli olarak dışarı çıkariyorum ,bol bol kitap karıştırıyoruz , Montessori etkinlikleri yapıyoruz aynina uygun , ben resim yaparken izliyor beni genelde ,sürekli iletişim halindeyiz .