selam happykids anneleri.Kızım 6 buçuk aylık 5 aylıkken alt iki dişi patladı çıktı.Birkaç gündür günde maksimum iki kere ishal şeklinde kaka yapıyor.Yarın kaka tahlili var ama yine de içim içimi yiyor.Sizce ishal mi yoksa diş patlatacak olabilir mi yine?