ecedemirel hapa ilk basladıktan 10 gün sonra ara kanamam oldu hatta regl gibiydi 10 gün devam etti korktum hep olcak diye ama bir kere oldu 4. Paketteyim şu an bir daha hic olmadı. Ara kanaması olan cok oluyormus :( ama tabi hemen duzene girmez dogumdan sonra. Bir tane daha hap var diye biliyorum emzirirken kullanılabilen onu dene istersen zylnda adı.