smkzn003 13 günlük bebeğimde 2-3 gündür farkettim kasiginda pipisinin dibine yakın yerde ufak kahverengi leke cikti birden ben olabilir mi ya hiç sizin bebeklerinizdede oldumu böyle banamı anormal geldi 🙄
Maviim smkzn003 Benim kızın da yanağında var kulağına doğru gittikçe de belirginleşti doğum lekesi gibi ufak ben olacak sanırım o
Helokusunannesi Benim kızımın bacağında ve kasığında var 2 tane, ilk başta dizindeki çıktı 3 4 aylıktı suan 3 yasına girecek az kaldı
smkzn003 Ozgeruya bizim daha 13 günlük bianda ben çıkınca garipsedim ilk oğlan 5 -6 aylıktan sonra çıkmıştı
Maviim smkzn003 yok hiç sormadım büyümüyor aynı kaldı sadece rengi belirginleşti 17 aylık oldu kızım yani normal bir ben diye düşündüğüm için hiç sormadım