Oğlum 22 aylık 16 haftalık hamileyim. Hamileliğim sürpriz oldu yaklaşık 2 hafta önce gündüz emzirmesini kestim şuan gece uyurken ve gece uyanırsa emiyor 2 yaşına yaklaşıyoruz diye yavaştan bırakma yoluna girdim 😌 Emzirme danışmanı ile de görüştüm istersen devam edebilirsin hatta doğumdan sonra da devam edebilirsin dedi ama benim ona pek gücüm yok iki çocuk birden emzirmek beni zorlayacaktır bir yenidoğan ve 2 buçuk yaş 😅