Kahvedelisi63 Kızım gözünden ameliyat olacak ama çok korkuyorum nasıl bir süreç beni bekliyor var mı aranızda olan
FatmaKrbkl Kahvedelisi63 benim oğlum rop dolayısıyla olmuştu, oksijene bağlıyken yapılmıştı. Ameliyat sonrası verilen damlaları düzenli kullanınca bi sorum yaşamadan süreci atlattık, geçmiş olsun şimdiden 🌷
Kahvedelisi63 limonkolonyasi bir gözü doğuştan oluşmamış diye gözünün içine boşaltacaklar protez göz yapacaklar
limonkolonyasi Kahvedelisi63 kolaylıkla atlatirsiniz inşallah bu süreci canım stres yapma dualarım sizinle 🤲
islimkry Kahvedelisi63 benim kızım iki gözden katarakt ameliyatı oldu 3 aylıkken. Hiç kendinizi korkutmayın stres yapmayın. Çok ağrılı değil kızım çok etkilenmedi Allah’a şükür.