tarcinnn 18 aylık oğlum artık bıraktırma kararı aldım ama nasıl yapacağım bilmiyorum. Çok düşkün artık sürekli memede olmak istiyor. Sabır taşını çok duydum o şekilde bıraktıranlar var mı? Çok ağlıyor mu?
Melike37 tarcinnn evet ben onunla biraktirdim 4 gün oldu 2 3 gece çok zor oldu bide benim oğlum sallanmayi sevmiyor ağlayarak uyudu
tarcinnn Melike37 benimki de hep meme ile uyuyor :( bazıları gündüz sürüp gece 1-2 kere emzirmiş 3-4 gün sonra gece de sürmeye başlamış ama. Siz nasıl yaptınız
Melike37 tarcinnn benim ki de meme ile uyuyordu sadece ben çok korkuyordum hatta işte disarda uyuturuz araba da uyuturuz falan diye ben Bi anda karar verdim sabır taşı zaten az Bi su ile islatinca siyah renk veriyor memeye ve çok kötü kokuyor benim oğlum kokusunu duyunca gelmedi bile ama ilk gece biraz zor oldu masal falan anlattım artık uyku canına tak etti 1 gibi uyudu gece 3 4 defa kalktı içeri geldik oyun oynadık 1 2 saat oturdu tekrar uykusu gelince uyuttum falan ama her istediğinde sürdüm bida gelmedi bide şey var meme biraktiriken siz sürekli buruc süresini okuyun çok faydalı oluyor bide Arapça bi beyit var biraktiracgim akşam arapcasini kağıda yazdım normal de bebegin giysisine koyuluyor da ben iğne batar diye yastığın altına koydum bunları yaptım unuttu su an uyumasi gala zor ama memeyi unuttu
Badesultan Sirke sürerek bıraktırabilirsiniz. Kokusundan rahatsız olup emmiyor. İlk 3 gün zor geçiyor. Ama sonra alışıyor. 1 hafta da unutuyor. Ama sabır ve gayret istiyor.
tarcinnn Badesultan aa sirkeyi hiç bilmiyordum. Önce onu deneyeyim o zaman ç. Ben şimdi meme uf olmuş falan diyorum ama yok hiç kar etmiyor çığlık atıyor resmen. Verdiğimde rahatsız olması gerek herhalde:(