Oguzunannes her bebek farklidir diye baslamak istiyorum. Benmde oglusum 5 ay8 gunluk. Bu zamana kdr duzenli-duzensizde olsa hep 6 veya 7de kalkardi. bi yerde gormstum,6-6:30da kalkan bebek artk uyanmiş sayilir tkrar yatirmayin diye. Bende o zmandan beri hc yatrmadm o saatlerde kalktiysa. 8-9 gibi kalktigini pek bilmem en fzla 3-4 keredir belki. Gunduz uykulari hakknda pek bilgim yoktu.dkkat etmiyordum o yzddn ama cok onemliymis.o yzden aksam rahat uyumasini istiyorsaniz gunduz muhakkak en az 3 saat uyumasi gerek araliklarla. 20:00′da yatiracaksaniz da mesela en kotu aksam 18:00′a kdr sekerleme uykusunu yapmis olsun. Bu sekilde ilerleyince uykuya daha cabuk ve daha sakin geciyor 🌼