2lokummannesiii iyileştiniz mi? Bağırsaktan kaynaklı bir durum. Stres, bir şeyleri içine atmak, hazmedememek gibi psikolojik şeylerden kaynaklı oluyor genelde. Bende böyle oldu en azından. Bunların üzerine çok kahve, çay, sigara içtiğimde artıyor. Gaz yapan yiyeceklerden lahana brokoli gibi uzak duruyorum. Daha iyiyim. İçiniz sıkıldıkça rahatlatacak şeyler yapın. :)