Bebeğim şuan bir yaşında sezeryan doğum yaptım emizeremedim meme almadı zamanla alıştırdım ama ben verdikçe aldı meme hiç istemedi bana karşı aşırı bir ilgisi olmadı büyüdükçe belli olur diye bekledim beklerken şarkılar söyledim kitaplar okudum gezdirdim vs vs. Şuan bir yaşında ne öptürüyor ne sevdiriyor haftada 3 gün işe gidiyorum babannede kalıyor kapından girince hiç umursamıyor eve gelince umursamıyor yanyana yatmak istiyorum müsade etmiyor temas sevmiyor ben annesiz büyüdüm içimde çok büyük sevgi var birikmiş evladıma karşı acaba büyüdükçe sever mi beni 😞😞