Poncikkkk Kızlar aranızda bebeğini dil ve konuşma terapisne alan var mı memnun kaldınız mı yararı oldu mu eğer bebeğinizi aldysanız neler yaptınız mesala
ecebirce220622 Biz de yeni başladık kızım 3 yaşına girecek kendini ifade etmede zorlanıyor epey ilgili sonuç alacağımıza inanıyorum 🙏🏻