Bebeğim 9 aylık olmak üzere ilk 5-6 ay sağ göğsümde yara mastit vs oluşmuştu en son iyileşmişti şükür ama çocuk hem alt hem üst dişlerini şımarınca bu sefer ısırmalarımız başladı bi ara sağ göğsüm resmen kabuklu yara olmuştu ama o da geçti şu an görünürde bri yaram yok sadece hassasiyet var ama bir kaç gündür akşam başlayan inanılmaz bir sızlamam oluyor göğüs ucundan iç tarafa doğru giden canımdan can gidiyor bi yere değse canım açıyor sızıdan uyuyamıyorum en son göğüs kalkanı takıyorum onu ilk taktığımda da çok canım açıyor bi süre sonra teması kestiği için ve göğsüm ona alıştığı için azalıyor ve öyle uyuyorum. Sorum şu ki ilk aylarda mastit yaşadığımda göğsümde bi yumru vs oluşuyordu şu an öyle boş yumru falan yok görünürde bi yara yok sadece hassasiyet ve inanılmaz bi sızım var bu neden olur geçmesi için ne yapmalıyım mastit givi gelmiyor bana önceki yaşadığım mastit givi değil çünkü. Bi çözüm söylerseniz inanılmaz mutlu olacağım