busrarslann Kızlar burnu tıkalı bebeğimin serum fizyolojik ile açmaya çalışıyorum ama sanki hepsi temizlenmiyor gibi. Bi de günde kaç kere yapılır acaba burun temizliği ben 4-5 kez yapmışımdır. İnşallah yanlış bisey yapmıyorumdur.
busrarslann Hcmy_ serum fizyolojik almıştım 5ml lik onu kullanıyorum sadece canım direk burnunun içine sıkıyorum yarısını birine yarısını da digerine.
Kaan35 busrarslann Onun çok bir etkisi olmuyor , normal serum alıp şırınga ile kendiniz çekin bebeğiniz burnunu o şekilde açın youtubede videolarda var