zeynep06alperen Kizlar dogum yapali 3 ay oldu dikis yerimin orda sivilce gibi bisey cikmis bi damla kanamis enfeksiyonmu oluyo bu icinden bisey akinti filan yok hafif kasinti var sadece basina gelen varmi lutfen yazin
biricikbebegimm zeynep06alperen benim de aynı şekilde enfeksiyon kaptı ufak bir noktası antibiyotik ile düzeldi bence daha da büyümeden git doktora benim enfeksiyon kapan yerin sezeryan yarası daha büyük görünüyor 🥲
busra2121 zeynep06alperen benim enfeksiyonum doğumdan altı gün sonra oldu garip bi ağrısı var bütün dikişte hissediyorsunuz üç ay sonra enfeksiyon olacağını düşünmüyorum yine de bi doktora görünün
zeynep06alperen 1kizannesi63 valla oda olabilir amnemgile gosterdim enfeksiyon kapmissin dedilerde atesim yok bi agrim yok bilmiyorum hani 3 ay oldu 3 ay sonrada olmam enfeksiyon dedim kendi kendime
1kizannesi63 zeynep06alperen ben enfeksiyon olduğunu düşünmüyorum Bende de oldu ablam iyi bi inceledi kıl dönmesi çıktı
zeynep06alperen 1kizannesi63 ya bilmiyorum 2.sezeryanim bu 3 ay gecti bilemedim enfeksiyon olurmu bi şikayetimdee yok bide üsuttum ondan diye düşündüm
1kizannesi63 zeynep06alperen bide aradan 3 ay geçmiş hani mesela 10 yada 15 günlük değil ki korkma bence ama yine de kadın doğuma görün için rahat etsin