karahann bşzimki de 4 aylıktı. Alerjik bir bebek zaten başlarda da desteksiz çok zorlanarak kaka yapıyordu. 5 6 günde bir falan. Kabız çok oluyordu. Alerjiye bağladık.Neyse sonra mama değiştik tıbbi mamaya geçtik. Başlarda iyiydi. Zamanla kendi yine yapamamaya başladı. Sıcak suya oturtuyoduk şerit gibi ince ince kaka çıkarıyordu bir süre öyle yaptırdık. Sonra hiç yapamamaya başladı. Bezine gaz çıkarınca biraz kaka bulaşıyordu sadece. 3 hafta böyle sürdü. O süreçte çekildi film. O verdikleri sıvıdan mı artık bilmiyorum sonra yapmaya başladı. Mesela fitil koyuyordum fitille de kaka çıkmıyordu. Ya da lavman yapılıyordu 1 tarlı kaşığı anca kaka çıkıyordu