153s34 Ya babama akciger filmi falan cekilmisti de, tanidikla vs bi doktora gosterdik,o da rapor yazms ama bz hcbsey anlamadik. 😂😂 Sizce ne yaziyor? Eczaci olan var mi aranizda acepp😂😂 .
Usnac1995 153s34 canım orda yazanların bir çoğu bilimsel terimler o yüzden okusakta anlamayız zaten 🥲
ikizleretakke 153s34 sonuçla beraber göğüs hastalıkları uzmanına gitmeniz gerekiyor. Eczacı da anlasa da pek açıklama yapamaz. En yakın zamanda randevu alıp doktora gidin bence. Bu arada nodüllerden ve kitlelerden bahsedilmiş. Bununla ilgili rapor yazmış. Yerinin akciğerin neresinde olduğu, iste neye benzediğini falan yazmış.
Mikoiledikonunannesi 153s34 sadece anladığım babaniz da doktor galiba 😀 çok havalı Allah sifa versin inşallah
153s34 Usnac1995 ya tmam ama hc mi Türkçe bsey olmaz veya anlayabilecegmz bsey😂 başta bi babamin adi soyadi yaziyor, sonra altta akciger diyor okdr 😂 yarn bi eczaneye falan mi sorsam napsam😂😂
ikibebebiana Merhaba geçmiş olsun. Babanızın şikayeti neydi acaba? Akciğerin de nodüller olduğu yazıyor raporda. Toraks BT de çekilmiş galiba. Geçmiş olsun🌸
153s34 ikibebebiana merhaba..cok tesekkurler. Akcigerinde kist cikmisti. Bi sure beklemisti, gecen kontrole gitti cogalmis dedi doktor. O yzden test flan bsyler istemisti işte 😔 ya tesekkurler. Toraks bt ne icin cekiliyor peki bilginz var mi
153s34 ikizleretakke yok gidecekler zaten de annem doktora gidene kdr hayatta uyuyamaz o yzden bi arastiraym bakaym dedm buraya atmak geldi aklima. Cok tesekkur ederimm 🌼
ikibebebiana 153s34 Toraks BT akciğerdeki küçük nodülleri de görür. Akciğer grafisi net sonuç vermeyebilir. Fakat anladığım kadarıyla babanızın akcigerin de nodüller varmış ve çoğalmış. Elinizdeki bütün tetkik ve raporlarla bir göğüs hastalıklarına başvurmanızı öneririm. Çünkü yanlış görmüyorsam nüks ile uyumlu alanlar var. Ne desek boş olur. İyi veya kötü diye bir yorum yapmadı mı daha önceki nodülü gören doktor??
Atlasbebek3535 153s34 canım içini ferah tut toraks bt ilaclı detaylı film. Röntgenden daha detaylı. İleri tetkik netleştirmek için düşün. Babamında var öyle lekeler rutin takıplerinde önce rontgen sonra bt istenir
153s34 Mikoiledikonunannesi hahah ay yok kzzz..babam doktor olsa anlamaz mi bunu🤣🤣🤣🤣 cok tesekkur ederim🌼
153s34 ikibebebiana cogaldigini soylemisti ve eger kucukse goremem o yzden pet cektirecegiz gerekirse demisti. Pzartesi ye randevu alms annemler. Ben smdiden belki bsyler ogreniriz de hazrlikli olalim diye bakayim dedim. Cnku babamin bobregnde kocamaan bi tumor vardi alindi komple. Ondan dolayi olabilir mi diye de bi supheleniliyor. Hani baska yere sicramistir belki diye.
Papatyaa21 153s34 arapça bu hocaya götür ahshahshaha doktor yazısı tamma da bu nedir arakdaş ya kuş dilimi nedir nasıl harfler bunlar 😂😂😂
153s34 Atlasbebek3535 babam okdr cok test yaptiriyor bseyler cektiriyorki tutamiorm vallahi aklimda. 😤😔