Glcntna ahahahah size şunu diyim erkeği kızı yok yaramazliklar için. Düz duvara tirmanacaklar nerdeyse az kaldı bu yeni nesil. Bizler ne kadar kızsak elimizde olmadan artık, onlar bildiğini okuyacak. Ben kabul ettim, daha rahatim😁😅. Hem kendimi hem de kizima yıpratmiyorum. Onu mu giyeceksin ,giy, bunu yemeyecek misin yeme. Tamamdır. Bazı bozulmaz kurallar dışında keyfini yapiyor. Bu modern anne kıvamında bak onu yapamayız, cunku bu bu diye detaylıca anlatıp hatta biraz detaylica veya abartarak ilgisini anında başka yöne kaydirmaya çalışıyorum. Çoğu zaman ise yariyor😂 ama dediğim gibi kiyafet konusunda asla çözüm yok!