Benim bebeğimde 18 günlük. Sizin gibi sütüm fazlasıyla var, ilk kontrolünde 250 gr da 1 haftada almıştı. Herşey yolunda fakat sürekli emmek istiyor memede uyumak istiyor. Ben bugün itibari ile emzik verdim. Çünkü bebekler inanılmaz bir emme refleksiyle doğarlar. Benim oğlum tamamiyle emmeyi öğrendi. Sütüm de ilk günden beri var. Sürekli memede kalması meme ucu yarasıda yaptı. Bakalım emzikle devam edicez. Yalnız sadce uykuda. Günlük ağlama durumunda vermicem. Ama ilk aylar sürekli emmek istemesi çok normal. Sütünüzün yetmediğini düsünmeyin. Sadce sizin kokunuzla ve memenizle sakinleşiyor.