Saniyedmrkn123 Kızlar oğlumun doğum gününe az kaldı ve pek yardımcım yok neler hazırlayaym sizce ilk yaşta. 30 kişilik 1 yaş pastası sipariş verdim peki başka neler yapabilirm fikir verirmisnz
Ays21 Saniyedmrkn123 1 yaş bebeyle aşırı zor oluyor hazırlıklar temizlik vs öncelikle kolaylıklar dilerim. Mercimek köftesi öneririm hem bereketli oluyo çok çıkıyo top şeklinde yapıp kürdan batırabilirsiniz Sigara böreği sarın kızartmak yerine soslayıp fırında pişirin Makarna salatası olabilir aşırı pratik ve yine bereketli Truff toplardan yapabilirsiniz hem lezzetli hem çocukların en sevdiği Tuzlu kek yapabilirsiniz. Aklıma gelenler bunlar🤣
limonkolonyasi Saniyedmrkn123 yaprak sarma, Mercimek köftesi, makarna salatası, havuç tarator ,börek ,poğaça, kurabiye çikolatalı toplar genelde bu şekilde oluyor menüler size uyanlari seceblirsiniz
teachermom07 Saniyedmrkn123 ben de yazın ağustos da 30 kişilik doğum günü hazırlığı yapmıştım. 2 katlı Pastayı da kendim yaptım. pınarın labneli ıspanaklı rulo böreklerinden aldım 3 paket Migros’tan . Herkes el açması sandı tadı baya güzel. Kısır Cupcake (üstlerine kürdanla oğlumun yüzünün olduğu fotoğrafları tutturdum ) Makarna salatası Kurabiye Dolma (lahana ve yaprak) Bunlar vardı ev yapımı limonata yapmıştık buzlu. termosdaydı Açık alanda kutlamıştık
Artemiss_ Saniyedmrkn123 çikolata havuç topları yapmıştım cupcake yanına milföyden mini börekler minik kurabiyeler bide pancarlı erişte salatası yapmıştım güzel bi görüntü oldu hem de lezzetli fikir olsun size de 🥰
Saniyedmrkn123 teachermom07 çok güzel yapmişsnz keşke bende sizin kadar hamarat olsaydım veya çocuktan zamanim olsaydı 🙂 teşekkür ederim vermiş olduguNz fikrinz icn
teachermom07 Saniyedmrkn123 3 gün sürdü bu hazırlıkları yapmak çok yorucuydu Bu sene yine yapabilir miyim bilmiyorum Bunları yapmaktan daha zoru açık alana taşımaktı Masa süsler yiyecekler Hava sıcaktı Pastaya zarar gelmesin erimesin balonları şişir aynı zamanda kendimiz şık olmalıyız falan Çok güzel geçti herkes bir araya geldi ağaçların içinde ambiyans çok güzeldi ama çok çok yorucuydu
bakkalemzigi Saniyedmrkn123 bizde yeni atlattık çok yorucu birde bana yardım edenler olmuştu sen teksin şimdiden kolay gelsin canım şöyle yapabilirsin aynı gün birikmesin ; 2 gün önceden sarma sarıp buzdolabına koysan hiç bir şey olmaz o sabah pişirirsin . Sigara böreği çok önceden sarıp buzluğa atarsın yine o gün hızlıca kızartırsın Mercimek köftesi sabahtan yapıp yuvarlayıp üstüne limon kürdan çok şık duruyor onu yapabilirsin Bir gün önceden yine ben susamlı kurabiye yaptım youtubedan videolara bakabilirsin hiç bayatlamıyor Bir de pasta yeterli oluyor zaten
Saniyedmrkn123 bakkalemzigi acaba mercimek köftesini sabahtan yapsam aksama kdr kurumazmi nasl olur sizce
Goktugkalptugce Saniyedmrkn123 sigara böreği yaprak sarma poğaca ve cupcake yaptım sigara böreği ve sarmayı daha önce yapıp dondurucuya attım canım çıkarıp pişirmesi kolay oldu poğaça ve cupcakeleri de yatmadan yaptım ertesi güne hazırdılar temizlik bebek derken bir haftadan fazla uğraştım sonrasında üç gün yattık ana oğul 😄 süsleme işini de gecesinden yaptım astım gece yatarken hersey hazır uyudum
-Eraymoms- Saniyedmrkn123 Bizde 12 ocakttaydi mercimek köftesi küçük cupcakeye yuvarlayıp üstüne limon kürdanla batırdım kakaolu bisküvi topları makarna salatası haşhaşlı kek poğaçac 30 kişilik pasta bu kadardi
sek_kahve Saniyedmrkn123 dereotlu kurabiye, browni kurabiye, su böreği, arpa şehriye salatası ve ortaya salata yapmıştım sanırım ben. Net hatırlayamıyorum
Hayat123456789 Saniyedmrkn123 boş kaldığınız vakitler buzluğa börek sarın koyun çok rahat oluyor , mercimek köftesi makarna salatası sarma 2 çeşit börek yapmıştım dediğim gibi börekleri önceden sardım koydum bence başka tatlı yapmanıza gerek yok pasta var sonuçta ek olarak mısır patlata bilirsiniz