xbebegimx Hangisindn memnunsunz kizlar gaz yapmayan kusturmayan mama arayisi icindeym hipp kullaniyodk ama icnde palm yagi varms ayrica kusma da ypiyo bzde
defne21_ xbebegimx hipp kullanıyorum bende bizde de kusma yapıyor optipro aldım çok gaz yaptı confort denemek istiyorum bende
megazekaa Bende 6 ay comfort kullandım, şimdi anne sütüyle beraber gidiyorsak optipro olmaliymis diye bir yorum okudum değiştirdim bebeğim çok gazlı iki gündür pişmanım en iyisi comfort bence geri ona donecem