esraa0011 Merhaba hanımlar doğumdan ne kadar sonra adet oldunuz bebeğim 6.5 aylık ve ben hala adet olmadım normal mi???
arslanbebek18 Tugceki Ay evet bende ilk bir ay oldum şuna ikinci ayda olmadim stresle bekliyorum siz oldunuzmu ikinci kez yada gecikme oldumu
Wanderlust esraa0011 11.ayda oldum normal. Regl olmasaniz da hamile kalabilirsiniz korunmaniza dikkat edin onun disinda bekleyip goruceksiniz herkesin farkli zamanda oluyor hormonal birsey
Tugceki arslanbebek18 2. Yi de oldum normalde düzensiz olan adetim düzene girdi resmen 😂 doğumum 31 ekimdi
bal012 esraa0011 peki bu süreçte kilo verebildin mi merak ettim ben de doğum yaptım 5 buçuk ay oldu adet olmadım hala
esraa0011 bal012 hayır veremedim malesef 84 ile doğuma girdim bı kaç gün sonra 78 din şuan hala 77 78 🥺
Tugba5834 esraa0011 bende aynı şekil 4 aylık olsu bebeğim geçen ay olur gibi oldum 2 gün daha olmadım
ikiprenses_annesi 11.ay 19 günlük daha gram yok sezeryan göbeğim var hafif adet olunca gidermi acaba,?
ledaaanrr esraa0011 ben 8 aylıkken olmuştum ilk adetımı bu biraz genetıkle alakalı olduğunu düşünüyorum annemde o şekilde olmuş ablamda aynı oyzdn genetık bence
fatmaktoprakci esraa0011 3. Ayda olmuştum öyle bir ödem attırdı ki 9 ay hamilelik 3 ay bebek vücut bir yıldır adet görmesi oda haklı 😂😂😂
ayseaksoy esraa0011 40 ım çıktıktan sonra hemen oldum ve her ay düzenli oluyorum artık 4 aylık bebeğim