Prenses_isabella Her yere baktım ama bulamadım bir yanıt. Sizinde aşı yeri kanama yaptımı. Normal mi bu. Bebeğimin kolundaki aşı yeri kanamış elbisesine geçmiş. Doktorluk bir durum varmı?
ssunacicek Prenses_isabella bana sağlık ocagındaki hemsire demişti kolundaki yara olabilir hiç telaş yapmayın irin toplayabilirr hatta uzun zaman sonra 5 6 ay sonra bile patlayıp kanayabilir korkmayın demişti
Musmutlumu Prenses_isabella onun akıntısı olabilir hemşire bana 2 ay sonra da akar 6 aylıkken de alabilir demişti korkma demişti kabuk bağlayıp atacakmış
Prenses_isabella ssunacicek yani normalmi canım ya. Kanı görünce korktum bian. Acile götürmekte istemiyorum şuan heryer hastalıkla dolu.
Su32 Bizim de şu an iltihaplı bi şekilde kabuk bağlamış durumda ebemize sorduğum da iz kalacağı için normal olduğunu söyledi siz yine de içiniz rahat etmezse bi ebenize sorun
Bcb Benim kızımın da oldu ve yaklaşk 3 ay iltihaplı kaldı iltihabı aktı arada kanadı ağrı yapmıyordu ama.Tabi doktora götürdüm çok normal dedi.