İyi akşamlar arkadaşlar. Sezeryanla doğum yaptım . Doğumdan 5 ay sonra adet oldum . İlk adet 15 gün sürdü. İkincisi ise neredeyse 1 ay oldu hâlâ geçmedi. Lohusalık döneminde neredeyse kanama çok az oldu. Acaba temizlenmedi şimdi mi geliyor diyorum bilemedim. Bunu yaşayan var mı ? İl doğumum olunca tecrübem yok haftaya kendi doktoruma gideceğim 🤗