Gul_er66 Yasirefeninannesi Eşim simens diyor ama alman olanı daha iyi ve kaliteliymiş biraz pahalıymış
Nurguli1606 Yasirefeninannesi merhaba hangi modelini aldınız acaba .. memnun musunuz ? Bende simens ve bosch arasında kararsızım