Merhaba , Elimde APTAMIL PREGOMIN SYNEO (alerji maması) var Almak isteyen olursa benimle iletişime geçebilir.
(Ücretsiz raporla alınan bir ürün değil , kimse yüklenmeden yazmak istedim… Özel bir doktora gitmiştim.Ne yazık ki kimse yönlendirmedi bizi bu konuyla ilgili.. Rapor işini öğrendikten sonra da devlette alerji doktoruna gittim. O da alerji teşhisi koymadı o yüzden raporda yazmadı.koli koli ücretli almak zorunda kaldım. Oğlum ek gıdaya geçtikten sonra tamamen mamayı kesti ve elimde kaldı ) Fiyatta elimden geldiğince yardımcı olmaya calışıcam.