Kızlar oğlum tam 3 yaşında hatta 15 gün geçti. Yarın sabaha tuvalet eğitime başlamak istiyorum. Lazımlık adaptör alt serme örtüsü boxer falan hepsini aldım. Ama endişem şu koltuğa çiş kaka falan yaparsa nasıl çıkacak 🤦♀️ bir de kış günü. Eşime yaza bırakalım diyorım çok büyüdü yeter artık diyo. Nasıl başlamalıyım. Bu süreçten geçenler bana fikir verebilir misiniz aklım çok karışık. Teşekkür ediyorum 🌺