3858mihes benim taşlarım orta boyuttu doktorum kanala düşerse sıkıntı dedi ve senede 2 kez şiddetli ağrı oluyorsa kesinlikle ameliyat beklememelisin diye uyardı ama malum İstanbul’da yaşıyorum ve öyle hemen sıra bulmak kolay değildi sağolsun bir tanıdık vasıtasıyla doktor ayarlandı Çapa da oldum ve çok iyi geçti ama sonrası diren çıkartılırken çok canım yandı ve ben 2 haft yataktan çok az kalkabildim