nanelisekerr_ Yarim saat yeterli mi kızlar yeni dogan için? Aşağısı sanki doymuyor bebeğim ve durmuyor 😪
asyamasyam5 nanelisekerr_ bebek bir memede en fazla 20 dk durmalı ondan sonra diğer memeye geçirmen lazım ne kadar durdugu değil çişli bez sayısı önemli zaten doyduğunu ordan anlayabilirsin
Wanderlust nanelisekerr_ ilk 3 ay 7/24 gogsunuzde olmasi en dogali. Bol bol emzirin kucaklayin kucakta uyutun teninize temas etsin doyma hissi yok henuz emme refleks 7/24 emse dahi acliktan degil yani. Sadece gogsunuzde sakinlesicek dunya cok yeni bildigi alistigi tek sey sizin kalp atis sesiniz sizin kokunuz sicakliginiz bolca gogsunuzde 3 ay sonra duzelicek zamanla bu durum.
alyahifa Bence dakikayla alakası yok bebeğin çene gücüne baglı … biz ilk doğduğumuzda 1 saaat memedeydk . Suan 1.5 aylığız 10 dk da bitiyor emme . Yutkunma bitiyor artık emzik gibi emiyorsa bıraktırabilirsin. Ama emiyorsa bıraktırma canım