Faydogan D0-2023dmb temiz içerikli heaven on earth kullanıyorum 4 aylık bebeğim hiç pişik olmadı, tabi temiz kuru tutmakta önemli.
minik_sercemm D0-2023dmb bebeğe göre değişir mustela bepanthol sebamed bunlar en iyileri. Ama çok ileri derecedeyse bir kereliğine travazol sürersen iyi gelir ama doktora sor. Bu arada hametan da çok güzel. Ayrıca bir ara karşıma çıkmıştı bildiğimiz arko krem de iyi geliyormuş.
2baby1mommyy Aslinda o bebeğe göre değişiyor. Büyük kızıma bepanthol iyi geliyordu. Küçük kızıma mustela aldim,bepanthol kullandim,sudokrem kullandim asla faydasi olmadi. Eczane karışım yapiyor o iyi geliyor.
D0-2023dmb 2baby1mommyy Teşekkür ederim canım çok kötü olmuş bebeğimin poposu bepantol kullandım fayda etmedi geçmedi
2baby1mommyy D0-2023dmb Geçmiş olsun. Şu an ayni sıkıntı bizde de var,kanıyor.Kızım sürekli acıyor diye ağlıyor. Kortizonlu krem kullandim mecburen.