ben ısıttığım sütü ne kadar kalırsa kalsın vermiyorum. Oda sıcaklığında 3saat kadar durabiliyor tekrar belki ister diye atmadan tutuyorum ama yine istemezse döküyorum. Ziyan oluyo üzülüyorum ama daha kötü bişey olursa diye riske atmak istemiyorum bebeğimi. Yalnız bikaç saklama poşetiyle buzluğa atmıştım bitane erittim buzluktan buzdolabına alıp. Eriyince de ılıttım vermek üzere ama bir garip kokusu vardı zaten bebeğim de azıcık içip bıraktı.neden böyle oldu neyi yanlış yaptım bu koku neydi bilemiyorum. Ekşi gibi değil de nasıl desem eski gibi yada buzun kokusu mu neydi. Hala bilemiyorum. anlaşılan buzluktakiler ziyan olacak.