EliS_ ZmrtDila Üzgünüm ama normal 6. Aya yeni girdik benim 1,5 ay sürdü sizinki daha az sürer işallah. Gece uykusuda sıfırdı. Küçük bi tabsiye çok hırçınlaşdığında evin içinde turlayın. Geçiyo
naimeylmz EliS_ geçiyormu peki bende 4 ay 5 gunluguz asla uyumuyor uykuya çok direniyor düzeni tamamen alt üst oldu gece çok kalkiylr gündüz sürekli benimle konuş diyor başından ayrılınca ağlıyor
naimeylmz Pisigi olabilir ona çok dikkat ettim bizimde tam bu ayda pisigimiz odlu hiç susmuyordu birde doktora götürdük hiç gazlı bir bebek değildi tam bu ayda gaz birikmesi vardı karninda ondanda olabiliyor
EliS_ naimeylmz Evet canım geçiyoo. Kafayı yerim diye düşünüyodum ama yemedim. Arada dışarıya çıkar hava iyi olunca. Açık havada iyi oluyoo. Sürekli aynı odada durmak bile basıyodu diğer odalarda başka şeyler görünce düzeliyodu. 🤷♀️
Gunes-1 Selam biz de 4. Ayın ilk günündeyiz fakat atağa erken girdik. Normalde de uykusu sıkıntılı. Atağa girdik bütün uyku eşikleri çığlıklarla dolu. Uyuyana kadar akla karayız seçiyoruz