Metalp 13 aylık ikiz erkek bebeklerim mama sandalyesinde oturup yemeyi sevmiyorlar. Ama aynı yemeyi oyun oynarken hoplayıp zıplarken peşlerinde gezerek yedirince yiyorlar. Ben napıcam ya böyle alışırsalar yoksa bu bi dönem mi :/