dmrcbeyza Oğlum iki ayı bitti sürekli emmek istiyor karnı tok kusuyor ağlıyor mecbur meme veriyorum oyke sakinlesiyoe tüm günüm emzirmek ile geçiyor kuran okutcam onu bile düşünüyorum emzirmekten gelenleri nasi karsilicami .. kilo alimida sizlerde durum nedir
serrabusra dmrcbeyza normal ilk 3 ay boyle. Bence salgin gecsin oyle yapin simdi herkes hasta allah muhafaza bebeginiz cok kucuk
dmrcbeyza serrabusra kendi annem ise baslayacak mecbur onun yardımı ile olacağı için yapmam lazım.. hastalık hep var ve hiç gecmiyo ki :(
serrabusra dmrcbeyza emzige alistirmaya calisin rahatlarsiniz biraz. 1 hafta ugrastim ben. Anne sutune batirip açken verin uykuluyken verin böyle boyle yavas yavas alisir