Poncikkkk ucla emzirdim bı kac kez oda tuttu ama zor oluyordu bızım ıcın cunku cıkıp duruyordu dedin gıbı o kadar hosuma gıttı ki keske tutsa benı gogus ucum hıc yok kavramakta o yuzden zorlanıyor biberona alısmıs onun kadar uc istiyor yınede bu dedini denicem kasık biberon vr normal biberon aldım koydum hastanede kasıkla vermeyi beceremedıler yanımda kalanlar kendim kasıkla verdim ama o coktan bıberonu benimsemişti kardesım de ugrastı yanımda kaldı tutsun diye de yınede olmadı o kadar sagım yapıyorum hamılelıkte olan ucum bıle kayboldu 😔 gogsume koyuyorum hemen zaten sütüm akmaya baslıyor Rabbimin mucizesi veriyorum memeyi almak istiyor da kavramakta zorlanıyor baya belki ilerde 1 2 aya aklı erdınde tutar diye düşünüyorum 🤲😂