Kızlar bugün başladım. İlk 5 kere altına çiş yaptı. Sonra klozete yapmaya başladı 1 kez kaka yaptı klozete sonraki çişleri hep klozeteydi. Ama şöyle bişey var ben soruyorum oğlum çişin var mı diyorum no diyor. Ben götürüyorum klozete oturtuyorum o zaman çişini yapıyor. Bu doğru mu? Benim oturtmam yani? Çişim var demeden oturtuyorum ya merak ettim