16-8 Aralıklı orucu deneyebilirsiniz
16 saat açlık, 8 saat yiyip içme serbest
11.00-12.00 gibi ilk öğününüzü yaparsanız saat 19.00da yeme işi bitmiş oluyor sonrasında çay, kahve, içecek serbest
Gün içinde 1-2 kez ara öğün yapabilirsiniz ama aşırı kalorili beslenmeyin faydasını görürsünüz şimdiden başarılar 🙏🏻