Asyasemin2013 Altın uzun vadede kar sağlar. Ama atıyorum 6 ay sonra felan bozacaksanız sadece zarar etmeyecek bi yöntem bulmalısınız. Ben olsam bu durumda doları tercih ederim
Minikkuzum1999 RedFlower_ Bence de canım hem sen takmış olursun hemde Birikim olmuş olur şimdiden hayırlı olsun ♥️
EkiminAnnesi RedFlower_ ben işe geri döndüm ilk maaşımla bilezik aldım. Emeğimi göreyim hem kullanayım diye öyle istedim. Ama kuyumcu yatırım olarak çeyrek gram bilezik değil külçe altın tavsiye etti. 24 ayar kaç gramlık alabilirsen külçede değer kaybı en az oluyormuş
Sevah RedFlower_ 50 bine ata altın alın bileziktede kayıp çok oluyor bozdururken Ata altın tarihi olmadığı için daha az kayıp oluyor dolara hiç bulaşmayın Altın daha kar lı ben geçen sene 8.700 e almıştım ata yı 12 küsüre çıktı 1 senede.
hanimefendii RedFlower_ Altın 👍🏻 Çok işlemesi olmayanlardan alın mecbur kalmadan da bozmayın bence. Çok kar ettiriyor.
simseklivekalpli RedFlower_ kısa vadede kar edemezsiniz ikisinde de. Ben altinciyim. Dolar başkasının parası sonuçta.
Noname21 RedFlower_ uzun vadede altın ama ben kendime biriktirip biriktirip dolar alıyorum kızım için 18 yaşına kadar altın alacağım inşallah