Merhabalar, 13 aylık bir oğlum var. 6. Ayından beri çok sinirli. Durduk yere bağırıyor. Saatlerce susmuyor. İstediği olmayınca daha da sinirleniyor ve bağırmaya devam ediyor. Artık kafam kaldırmıyor sesini. Evde sürekli bağırış, sinir, stres hakim. Eşim de ben de kavgacı insanlar değiliz. Stresli bir ortamımız yok. Bebeğimiz gün içinde yalnız büyütüyorum. Eşim çalışıyor. Yani sakin bir ortamda büyüyor. Ama nedenini çözemediğim bir şekilde, bebeğim sinirli. Küçücük şeylere sinirlenip hemen kendini, ellerini kasıyor. Bu sürekli hale gelince benim de sinirlerim aşırı yıprandı artık. Kafam almıyor. Sakinleştirmeye çalışıyorum ama işe yaramıyor. Sakin bir ses tonuyla sinirlenmesinin yersiz olduğunu söylüyorum. Ama nafile. Sizin bebekleriniz de böyle mi? Neden böyle yapıyor sizce? İnanın kafam artık almıyor. Sinirlerim inanılmaz bozuk. Ne yapacağımı bilmiyorum. Lütfen öneride bulunun. Deneyimlerinizi paylaşın. Şimdiden teşekkürler