Bazı okullar 48 ayı dolduran çocukları alıyor, senenin başında oğlumu verdim ama taşındığımız için sadece 2 ay gidebildi.
Kreş kadar yüksek bi ödemesi yok aylık 200 TL aidat istiyorlardı bizden. Her okulda da istemiyorlar bunu, bizim okulda personel dışında ekstra bi temizlik görevlisi aldıkları için aidat istemişlerdi.
Dyldrm