Kizlar selamlar uzun bir aradan sonra burdayım . 7 ay 7 günlük bebeikimle… (Sen bide ilerisini gör vs demeyin boş boş Herşeyi yaşayıp görmek daha hosjj) 😁 Ağlaması bile değişti çocuğun imha imha iyggg diyo basiyo çığlığı normalde hoşuma giderdi ağlarken şimdi Çok garip geliyo 🥲😬 uykular desen ne düzeni ne bişeyi kaldı Emmiyo nerdeyse geceleri bide uykulu emmerse anca yoksa çok nadir 🥲🥲Mamayı görünce cildiriyo sofra konulunca kuduryyo ben aç kaliyorum hep dndnd Bez değiştirirken iyice kuduruk bişey oldu ay Uyumak yarine agliyo beni kandırıp kaciyo heryeri deşeliyo 🥲😂😂Uyuşan be cougum uyuj