acemiannekisisi 2 ay 18 günlük bebeğim boynunu tam tutamıyor sürekli öne düşüyor. Sizin bebekler boynunu ne zaman tutmaya başladı
hivda31 acemiannekisisi benim bebeğim de 2 ay 24 günlük hala tam dik tutamuyor kucağıma aldığımda başını öne düşüyor
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU acemiannekisisi sık sık tummy time yaptırın kaslarının gelişmesine faydası olur
acemiannekisisi hivda31 ben de çok kafama takıyorum. 4 aya kadar normal diyenler var ama benim gördüğüm bebeklerin çoğu 2 aylıkken tutuyor. Tummy time sevmiyor çok ağlıyor
acemiannekisisi YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU maalesef pek sevmiyor çok ağlıyor ya da elini ağzına koyup başını yaslayıp emiyor. Kafasını kaldırmayı istemiyor o pozisyonda
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU acemiannekisisi emzirme yastığınız varsa onunla deneyin yada normal bi yastıkla onuda sevmezse siz uzanın bebeğinizi kucağınıza yatırın yüzüstü onunda işe yaradığını duymuştum
-Asaff acemiannekisisi cok erken dha zamanla tutacaktır inşallah. Siz elinzden geldiği kadar tummy time yaptırın bütün kasları için çok faydalı . Bir de biliyorum zor ama sabırlı olun zamanı gelince herşeyi yapacaktır
acemiannekisisi -Asaff sanki herkesinki tutuyor da benimki tutmuyor gibi. Çabalıyor inşaallah vakti gelince yapacak
ilkaay0 acemiannekisisi oyy kıyamam zorlama annesi daha çok küçük ☺️ benim oğlum 4. ayında anca tutmuştu
acemiannekisisi ilkaay0 çevredekiler korkuttu biraz 😅 hiç tutmuyor değil biraz tutuyor ama hemen yoruluyor önüne düşüyor
Serap-asel acemiannekisisi ama dha çok küçüktüyseniz tabı 3 aylıktan sonra başlıyor yavaş yavaş tutmaya suan 4 ay 24 günlük kızım sık tutuyo