Merhaba 2 tane oğlum var biri 3 yasinda .bebekken sadece anne sutu verdim ama zayıf bi bebekti.simdi 19 günlük bebegim var ve biraz kilolu olmasını istiyorum insanlar ayy ne kadar zayıf demesin istiyorum ilk oğlumda cok dediler çünkü. Sadece anne sutu ile besleyip cocgu kilolu olanlar ne yediniz bebege kilo aldırmadı için.ben badem .hurma.helva bunları yiyorum hergun kesintisiz .tecrübeli anneler si ne yaptınız?