alygkce Merhaba kızlar kahve makinesi konusunda kararsız kaldım philips latte go 5400 serisi düşünüyorum fikri olan var mı
esraanurrr alygkce valla bende çok istiyorum ama kapsül kahveler cidden pahalı boynuz kulağı geçer öyle olursa makine ne kadar diğerine göre uygun olsa da o yüzden latte go bence. Ben de ileride onu almayı düşünüyorum