Benim kızımda aynı gündüz uykuları hiç yok denecek kadar az yarım saat 15 dk ara da kestiriyor dışardaysak geziyorsak uyuyor ama evde uyutamıyorum geceleride 12 1 gibi uyuyor 5 de 6 da emip tekrar uyuyor yalnız değilsiniz😬 kimse sorduysam normal diyor bu aylarda düzen beklememek lazımmış 5. Ayında uyku düzeni sağlana bilirmiş 😊